Kaina yra tai, ką mokate. Vertė – tai, ką gaunate.

Pasikeitus kliento pirkimo kelionei, pardavimų metodai taip pat turi keistis.

Šių dienų klientas tikisi daugiau nei vien puikios paslaugos ar produkto – klientui reikalingi sprendimai, galintys padėti susidoroti su verslo iššūkiais. Verte grindžiamas pardavimas padės Jūsų pardavimų komandai tapti konkurencinga ir svaria vis reiklesne tampančioje rinkoje.

Kodėl reikalingi pokyčiai pardavimuose? Apie tai plačiau Jenny Rahm:

Ką parduodate?

Verte grindžiamas pardavimas užtikrina pardavėjo kompetenciją suvokti verslo specifiką, situacijas ir iššūkius, su kuriais susiduria konkretus klientas. Be to, pardavėjas turi detaliai suprasti, kokį poveikį siūlomas produktas ar paslauga turės kliento situacijos gerinimui.

VERTĖ = NAUDA KLIENTUI – PRODUKTO/PASLAUGOS KAINA

Vertė apibrėžiama kaip skirtumas tarp Jūsų sprendimo naudos konkrečiam klientui ir sprendimo kainos. Jei galita apskaičiuoti čią naudą pagal didėjančias pajamas ar sutaupytas sąnaudas, parduoti tampa lengviau.

Value based selling – verte grindžiamas pardavimas, kuris aktualus kiekvienam pardavėjui, siekiančiam būti pirmu šiandienos ir rytojaus pasaulyje. https://mercuri.net/value-based-selling/