Pardavimų pokyčio poreikis

Įmonės susiduria su vis reiklesniais ir daugiau išmanančiais klientais, todėl pokyčiai pardavimuose yra būtini.

„Pardavėjai šiandien turi įgyti daugiau įgūdžių, reikalingų pardavimui ir konsultavimui. Jie turi sugebėti išanalizuoti savo klientus ir jų pirkimo kelionę. Reikalingas kitoks įgūdis parduoti, kai reikia procesų išmanymo ir praktikos, siekiant savo tikslų “.

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group

Klientai vis dažniau naudoja naująsias technologijas, ieškodami informacijos ir vertindami alternatyvas. Taip pat klientai tampa vis reiklesni. Įmonėms vis dar kyla problemų, suprantant savo klientų pirkimo ciklą. Tik nedidelė dalis įmonių turi tai kaip pagrindinę kompetenciją.

„Tinklalapis, darbas su socialine žiniasklaida, „Google Adwords“ naudojimas ir reklaminės juostos – nėra pakankami susitikti su šiandienos klientais. Norint parduoti klientams, pardavimai turi veikti visiškai kitaip.“

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group.

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group 
Mogens P. Danielsen, analyst and head of Mercuri International Research Institute