Pardavimų pokyčio poreikis

2014 m. „Mercuri International“ pasaulinis tyrimas rodo, kad įmonės susiduria su vis reiklesniais ir daugiau išmanančiais klientais, todėl pokyčiai pardavimuose yra būtini.

„Pardavėjai šiandien turi įgyti daugiau įgūdžių, reikalingų pardavimui ir konsultavimui. Jie turi sugebėti išanalizuoti savo klientus ir jų pirkimo kelionę. Reikalingas kitoks įgūdis parduoti, kai reikia procesų išmanymo ir praktikos, siekiant savo tikslų “.

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group

72% respondentų sutinka arba tvirtai sutinka, kad klientai vis dažniau naudoja naujas technologijas, ieškodami informacijos ir vertindami alternatyvas. 82% respondentų sutinka arba tvirtai sutinka, kad klientai vis reiklesni. 80% respondentų teigia, kad jie jau pritaikė savo pardavimo procesą pirkėjų pirkimo procesui, tačiau ankstesni tyrimai (CSO Insights ataskaita „Pardavimų ciklo apžvalgos analizė 2013 m.“) rodo, kad įmonėms vis dar kyla problemų, suprantant savo klientų pirkimo ciklą. Tik nedidelė dalis įmonių turi tai kaip pagrindinę kompetenciją ir daugiau nei keturi iš dešimties įmonių sako, kad tai sritis, kurią reikia tobulinti.

„Tinklalapis, darbas su socialine žiniasklaida, „Google Adwords“ naudojimas ir reklaminės juostos – nėra pakankami susitikti su šiandienos klientais. Norint parduoti klientams, pardavimai turi veikti visiškai kitaip.“

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group.

Nicole Dereumaux, CEO Mercuri International Group 
Mogens P. Danielsen, analyst and head of Mercuri International Research Institute