Apie mokymus
Tikslas
Didinti darbo efektyvumą, dirbant su ypač svarbiais klientais, individualiai paruošti veiklos planus darbui su konkrečiais, kurso dalyvių pasirinktais, svarbiausiais klientais, tobulinti savo veiklą.
Mokymų formatas
Pateikiama teorinė medžiaga, analizuojamas darbas su svarbiausiais klientais, paruošiamas tolimesnės veiklos planas. Programą sudaro du etapai, į kuriuos įeina namų užduotys – darbo su konkrečiu svarbiu klientu planas.
Individualus pasiūlymas
Kurse norėtų dalyvauti 3 ar daugiau įmonės darbuotojų? Susisiekime tel. 869923037
Skaityti daugiauTurinys
- VIP klientų vadyba, rinkos tendencijos
- Darbo su VIP klientais esminiai skirtumai
- Mercuri darbo su VIP sistema: operatyvinis ir korporatyvinis lygmenys
- Kas „VIP“ paverčia VIP: kriterijai ir vertinimas
- VIP klientų strategijos įvertinimas
- 8 esminės VIP klientų informacijos sritys ir jos gavimo šaltiniai
- Sprendimo priėmimo procesas
- Organogramos analizė
- Ilgalaikio plano sudarymas
- Tikslai santykiuose, jų įvertinimas
- VIP klientų poreikių analizė
- Individualių ir tipinių sprendimų palyginimas
- Darbui su VIP klientais būtinos kompetencijos
- Individualus ir komandinis darbas su VIP klientu
- Skirtingi darbo su VIP klientu vadybos metodai: centralizuotas, platusis, osmosinis
- Darbo su VIP sėkmės matavimas
- Asmeninio darbo tobulinimas
Trukmė
2 dienos – 18 ak. val.
Gauti citatą arba rezervuoti mokymus
Kada | Kur | Konsultantas | Kaina | Kiekis |
---|---|---|---|---|
Kada
Nuo: Iki: |
Kur | Konsultantas |
Kaina
€ (+ PVM) |
Kiekis
|
Individualus pasiūlymas
Kurse norėtų dalyvauti 3 ar daugiau įmonės darbuotojų? Susisiekime tel. 869923037
Skaityti daugiau