Aptarnavimas, orientuotas į klientą / 301

About the course

Tikslas

Suteikti dalyviams pagrindinius aptarnavimo modelius ir schemas, lemiančias pakartotiną pirkimą.

Mokymų formatas

Kurso metu teorinė medžiaga yra derinama su individualiomis ir grupinėmis užduotys. Modeliuojamos įvairios situacijos, kurių metu dalyviai analizuoja savo elgesį ir tobulina įgūdžius.

Customized solution

Do you need another date option? Does your company have a lot of people wishing to join? Let us create a customized solution for you!

Read more

Dalyviai

Kursas skirtas klientų aptarnavimo sferos darbuotojams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais.

Turinys


 Į klientą orientuoto aptarnavimo reikšmė

  • Aptarnavimo kokybė ir kliento poreikių tenkinimas
  • Orientacija į klientą aptarnavimo metu

Aptarnavimo kokybė

  • Aptarnavimo įvertinimo kriterijai
  • Kliento lūkesčiai ir patirtis
  • Įmonės veiklos įtaka

Kertinės aptarnavimo situacijos

  • Aptarnavimo efektyvumas
  • Vidinis ir išorinis aptarnavimas
  • Poveikio situacijos aptarnavimo metu

Pozityvaus požiūrio svarba

  • Pozityvumo vystymas
  • Pozityvus požiūris – sudėtinė aptarnavimo dalis

Asmeninis poveikis aptarnavimo metu

  • Gero įvaizdžio kūrimas
  • Kliento psichologijos suvokimas
  • Konfliktų sprendimo metodai

Bendravimo aktyvinimas

  • Klausimų panaudojimas
  • Įtikinantis pasisakymas

Asmeninių veiksmų planas

Get a quote or book a course

Select course start date

When Where Consultant Price Quantity
When From:
To:
Where Consultant Price (+ VAT) Quantity
Customized solution

Do you need another date option? Does your company have a lot of people wishing to join? Let us create a customized solution for you!

Read more

Register

You can only pay by invoice. The invoice and the confirmation for your booking, will be sent to you by e-mail when the booking has been approved.

Get a quote