Mercuri International Skaitmeninio Mokymosi Centras

Įtraukianti mokymo patirtis

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduriama vystant talentus – besimokančiųjų įtraukimas. Siekiant šio tikslo svarbu pakeisti žmonių poziją iš „Man reikia mokintis“ į „Aš noriu išmokti“. Įsitraukimas yra labai svarbi mokymų proceso dalis, tačiau, kalbant apie suaugusiųjų ugdymą, nemažiau svarbus yra turinys, aktualus jų darbui. Be to, mokymasis turi būti lengvai prieinamas bet kur, bet kada ir per skirtingus įrenginius.

From "Push" to "Pull Learning"
Mokymasis nuo „Man reikia“ prie „Aš noriu“

Nuo įkvėpimo prie įvertinimo

Siekdami suteikti žmonėms sėkmingą mokymų patirtį, kuriame sprendimus, skirtus didinti įsitraukimą, efektyvumą ir dėmesio išlaikymą.

Inspiration to assessment

Mercuri International skaitmeniniai mokymų sprendimai, pradedant vienu internetiniu moduliu, baigiant 6 mėnesių mokymosi keliu, – apima subalansuotą elementų ir formatų derinį, siekiant:

  • Įkvėpti besimokančiuosius
  • Įgalinti tobulinti įgūdžius
  • Padidinti dėmesio išlaikymą
  • Palaikyti pokyčių įgyvendinimą
  • Suteikti galimybę įsivertinti rezultatus

Mūsų sprendimų nauda

Skaitmeninio mokymosi centras siūlo tris svarbiausius elementus:

Benifit of our solution
  • Esame sukaupę 60 metų patirtį mokymuose. Mūsų dėmesys visuomet buvo nukreiptas į įgūdžių formavimą ir praktinį žinių pritaikymą. Tai nulėmė platų suvokimą apie darbą su skirtingų amžiaus kategorijų profesionalais, padedant pasiekti trokštamą pokytį. Šias žinias taikome mokymų sprendimuose.
  • Žinome, kaip kurti ir pateikti sprendimus, kurie yra įtraukiantys dėl juose naudojamų mokymų formatų bei naujųjų technologijų.
  • Žinome, ką galvoja pardavimų žmonės – suprantame jų iššūkius ir tai, kas jiems svarbu. Tai padeda kurti atitinkantį poreikius turinį ir realius scenarijus.

Integruotas sprendimas skaitmeniniam mokymuisi

Integrated solution digital learning
  • Moderni ir patraukli Mokymų Valdymo Sistema (MVS) – tai platforma, užtikrinanti dalyvių įsipareigojimą mokymų projektui ir dalinimąsi turiniu su besimokančiaisiais. Įmonės, neturinčios savo MVS, gali naudotis mūsų platforma, siekiant sukurti efektyvią ir įtraukiančią mokymų patirtį. Įmonės, turinčios MVS, gali integruoti mūsų sprendimus, siekiant pagerinti mokymosi kokybę, pavyzdžiui, jeigu įmonės platforma neturi žaidybinės funkcijos ar socialinių veiklų.
  • Turime komandą, kuri kuria individualius ir kliento poreikius atitinkančius e. mokymosi sprendimus. Jie gali būti kuriami nuo nulio, siekiant maksimaliai užtikrinti atitikimą kliento poreikiams, taip pat galima skirtingais lygiais įtraukti jau suformuotą turinį.
  • Mūsų paruoštas turinys puikiai tinkamas, siekiant užtikrinti visų besimokančiųjų vienodą žinių ir įgūdžių lygį. Turinys yra paruoštas naudojimui ir yra ypatingai pasiteisinęs mažose besimokančiųjų grupėse.

E-mokymų temos:

Efektyvi lyderystė – lyderystės stiliai ir lyderių formavimas:

  • Kas yra efektyvus vadovavimas?
  • Bendradarbiavimo suvokimas
  • Bendravimo aktyvinimas
  • Virtualių susitikimų įvaldymas
  • Adaptyvi lyderystė
  • Koučingo pagrindai
  • Komandos valdymas nuotoliniu būdu
  • Įvairių kliūčių įveikimas

Mokymų kalba – anglų.

Profesionalios derybos – kaip vesti derybas profesionaliai ir gebėti atstovėti savo pozicijas?

  • Įvadas į derybas
  • Asmeninio derybinio stiliaus nustatymas
  • Pasiruošimas deryboms
  • Kintamieji ir pastovūs elementai
  • Diskusijos svarba derybose
  • Derybinės taktikos
  • Manipuliacijos derybose
  • Win – win situacijų praktika
  • Sandoris

Mokymų kalba – anglų.

Esminiai pardavimų įgūdžiai – pardavimų technikos ir metodai, siekiant sutrumpinti kliento apsisprendimo laiką.

  • Įvadas į DAPA pardavimo metodą
  • Pasirengimas pardavimo susitikimui
  • Pirmojo įspūdžio svarba
  • Kliento poreikių apibrėžimas
  • Efektyvi argumentacija
  • Prieštaravimų įveikimas
  • Sandorio uždarymas
  • Praktika

Mokymų kalba – anglų.

Nuotolinis pardavimas – kaip kokybiškai  parduoti, neturint gyvo kontakto su klientu?

  • Skirtumai tarp tiesioginių ir virtualių pardavimo susitikimų
  • Pasirengimas internetiniam susitikimui
  • Informacijos apie klientus rinkimas internete
  • 4S metodika
  • Pasiruošimo sąrašas
  • Veiksmingas internetinių seminarų naudojimas
  • Efektyvus virtualus bendravimas
  • Aktyvus klausymas
  • Efektyvi pristatymo medžiaga
  • Pasakojimų naudojimas įtraukiant auditoriją (Storry telling metodika)

Mokymų kalba – anglų.

Vertės pardavimas – kaip pristatyti produktą ar paslaugą, kad klientas norėtų pirkti?

  • Suprasti vertybinį pardavimą: kokia yra vertės jėga?
  • Tyrimas: kaip atlikti poreikių analizę?
  • Išradimas: kaip sukurti geriausią tinkamą sprendimą?
  • Kaip tinkamai pateikti savo sprendimą?
  • Kaip uždaryti sandorį?

Mokymų kalba – anglų.