Kaip laimėti klientą? 6 pardavimų strategijos

Šeši kovos laukai – 6 BattleFields

Šiais laikais dauguma įmonių veikia susiformavusiose rinkose, kuriose gali pritraukti klieną tik laimėjusios prieš tiesioginį konkurentą. Dažniausiai (potencialūs) klientai jau turi teigiamą nuostatą savo esamų partnerių atžvilgiu, taigi visa ko esmė – jų požiūrio pakeitimas. Marketingo skyriaus rengiamų SWOT analizių, pozicionavimo ar vertės pasiūlymų jau nebeužtenka.

Gerai suprasdama esamą situaciją, Mercuri International pristato naują koncepciją – Six Battlefields / Šeši kovos laukai. Koncepcijoje įvardinamos 6 sritys (kovos laukai), kurias būtina įvertinti iki pasiūlymo pateikimo. Kiekvienas kovos laukas susietas su tikslia pokalbio strategija, kuri pastūmės klientą iš apatiškos „visi siūlo tą patį“ pozicijos ir padės įveikti konkurento pasiūlymą.

Tai interaktyvus kursas, kurio metu patyręs konsultantas, naudodamasis tik rašomąja lenta (flipchart`u), kartu su dalyviais analizuoja konkrečius klientus ir rengia jų pritraukimo planą. Kurse nėra diagramų, padalomosios medžiagos ir PPT prezentacijų. Kurso rezultatai gali būti praktiškai pritaikyti jau kitą dieną.

Kurso tikslai

  • Įsigilinti į įmonės situaciją ir poziciją rinkoje;
  • Didinti dalyvių pardavimų rezultatus;
  • Sukurti ir įdiegti pardavimo įrankį, turintį tiesioginės įtakos įmonės klientų bazės augimui.

Kurso išskirtinumas ir rezultatai

  • 6 kovos laukų koncepcija aktyvina asmenines pastangas siekti geresnio rezultato;
  • Suvienodina dalyvių požiūrį į pardavimus ir išorinę komunikaciją, pabrėžiant įmonės išskirtinumą;
  • Formuoja įgūdžius laimėti daugiau sandorių;
  • Mokymo metodas pagrįstas aktyviu dalyvavimu ir darbuotojų įtraukimu į procesą;
  • Mokymai sudaryti iš 85 % praktikos ir tik 15% teorijos.
  • Užsiėmimo metu analizuojami konkretūs klientai, teikiamos paslaugos/produktai ir konkurentų pasiūlymai klientams.

Mokymų turinys

  • Esamos konkurencinės aplinkos analizė;
  • Darbas pagal naujovišką ir į praktiką orientuotą 6 kovos laukų metodiką;
  • Sukurto pardavimų įrankio praktinis panaudojimas, siekiant didesnių rezultatų;
  • Įmonės papildomų verčių išskyrimas;
  • Veiksmų planas ir idėjų bankas.

Daugiau informacijos apie kiekvieną kovos lauką rasite parsisiuntę aprašymą anglų kalba:

Dainius Navikas , Mercuri International vadovas, 2020 m. Pardavimų Formulės konferencijoje pristatė 6 kovo laukų koncepciją. Norėdami peržiūrėti video, paspauskite ČIA