Šis Mercuri International praktinis seminaras yra skirtas tiems,
kurie nori išmokti:
•Pristatyti produktą ar paslaugą taip, kad klientas norėtų pirkti;
•Naudoti neverbalinio bendravimo technikas pardavimuose;
•Per trumpą laiką padaryti įtaką auditorijai;
•„Susidraugauti“ su scenos baime ir kurti tinkamą pirmąjį įspūdį;
•Sudominti klausytojus ir gebėti profesionaliai vesti diskusiją;
•Atpažinti vaizdinių priemonių naudojimo privalumus ir pavojus.

Praktinio seminaro temos:
•Esminiai skirtumai tarp idėjos pardavimo ir paprasto pristatymo;
•Kaip atrasti individualumą ir sukurti išskirtinį pirmąjį įspūdį?
•Kaip skatinti klausytojų aktyvumą ir įtraukti į diskusiją?
•Metodikos ir technikos, leidžiančios parduoti idėjas;
•Kokiu būdu valdyti savo balsą ir kalbą produkto ar paslaugos pristatymo metu?
•Efektyvus vaizdinių priemonių naudojimas idėjos pardavimo metu;
•Asmeninis tobulėjimas: nuo noro atsiradimo iki įgūdžių įtvirtinimo.
Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Mokymų formatas – Pagrindinis dėmesys – dalyvių pristatymams ir grįžtamajam ryšiui, video įrašų naudojimui.
Konsultantas – Dalius Kievišas
Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt
REGISTRACIJA Į MOKYMUS
