Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Tikslas – Išmokti atidžiau įvertinti ir efektyviau išnaudoti atsirandančias pardavimo galimybes, pritaikyti konkrečias pardavimo taktikas, atitinkančias darbo su klientais situacijas, ir taip pasiekti didesnį laimėtų sutarčių skaičių.
Mokymų formatas – Simuliacija – imitacinis stalo žaidimas, individualūs ir grupiniai darbai bei diskusijos.
Dalyviai – Pardavimo vadovai ir vadybininkai, kurie priima sprendimus, su kuriomis pardavimo galimybėmis dirbti, pasirenka pardavimo metodus, rengia pasiūlymus ir juos pristato atsakingiems kliento atstovams.
Konsultantas – Marius Katilius
Vieta – Vilnius, Žalgirio g. 90
Turinys
Pardavimo galimybių įvertinimas
- Pagrindinės informacijos surinkimas
- Galimybės realumo įvertinimas
- Galimybės patrauklumo įvertinimas, atsižvelgiant į pardavimo strategiją
- Laimėjimo tikimybės įvertinimas
Sprendimo strategijos pasirinkimas
- 6 pardavimo situacijos
- Poreikio pardavimas ir sprendimo pardavimas
- Pagrindinės pardavimo taktikos
- Esminiai teisingo sprendimo kriterijai
Sprendimą priimančių žmonių grupės analizė
- SPŽG identifikavimas
- Rolių identifikavimas SETUP metodu
- Asmenų įtakos sprendimui įvertinimas
- Asmenų požiūrio į pasiūlymą įvertinimas
- Bendravimo su SPŽG strategija
- Objektyvūs ir subjektyvūs pasirinkimo kriterijai, lemiantys sprendimą
Sprendimo pristatymas
- Tipinės klaidos, pristatant pasiūlymą
- Stipri pristatymo pradžia ir pabaiga
- Pasiūlymo vertės atskleidimas
- Pristatymo struktūra, atsižvelgiant į pasirinktą pardavimo taktiką
- Pristatymo formos ir turinio suderinimas
Asmeninis idėjų bankas
Veiksmų planas darbui su dalyvių pasirinktu klientu.