Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Tikslas – Suteikti dalyviams pačias naujausias įtakos klientams metodikas. Išmokti tinkamai naudoti IT technologijas pardavimuose. Išmokti prisitaikyti prie kintančių įpročių ir realiai padidinti pardavimus.
Mokymų formatas – Paruoštų video situacijų analizė, praktiniai darbai su tikrais klientais, diskusijos. Mokymuose intensyviai naudojamos technologinės naujovės. Dalyviai turi su savimi turėti išmaniuosius telefonus arba kompiuterius.
Dalyviai – Pardavimo vadovai, pardavimų vadybininkai, norintys naudoti pačius moderniausius pardavimo metodus ir suprasti esminius XXI a. pardavimo niuansus.
Konsultantas – Dainius Navikas
Vieta – Vilnius, Žalgirio g. 90
Kaina – 780 Eur (be PVM) dalyviui – į kainą įskaičiuota padalomoji medžiaga, kavos pertraukėlės, pietūs, konsultacija po kurso.
Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt
Turinys
Esminiai klientų pirkimo pokyčiai XXI a.
Skaitmeninės rinkos ir atskirų sektorių brandos įtaka pardavimams
Pardavimų situacija kliento akimis – kliento pirkimo kelionė
Klientų poreikio prigimtis ir klientų elgsenos ypatumai, darant pasirinkimus:
- Priverstiniu būdu atsiradęs poreikis;
- Planuotas poreikis;
- Išprovokuotas poreikis.
Pasiruošimas susitikimui su klientu
- Kokios informacijos reikia ir kaip ją gauti? (Linked‘In, Google, You Tube…);
- 4S pasiruošimo algoritmas (Situacija, Siekiai / Tikslai, Scenarijus, Svarbios priemonės).
Face 2 Face susitikimo struktūra XXI a.
- TTT Prisistatymas (Tikslas, Turinys, Trukmė);
- Situacijos diagnozė – kliento pirkimo branda, pirkimo kelionė, kliento autonomija ir preferencijos / lojalumas;
- Poreikių paieška – kaip pasinaudoti informacija internete, kad neišnaudotum klausimų kredito limito susitikimo metu?
- 3D argumentacija – „Storry telling“, racionalūs argumentai, į santykius orientuoti argumentai;
- Užbaigimas („Closing“) – kaip „priversti“ klientą įsipareigoti?
Savianalizė
- Klausimynas skirtas dalyvių pardavimų kompetencijos įvertinimui;
- Dalyvių pastūmėjimas keistis ir naudoti gautas žinias praktikoje.
3rd Millennium Sales kurso rezultatai:
- Naujų pardavimo įgūdžių naudojimas praktikoje;
- IT technologijų naudojimas pardavimuose;
- Socialinių tinklų pagalba, parduodant sprendimus.