Naujos kartos pardavimai

Mokymų trukmė 2 dienos – 18 ak. val.

Tikslas – Suteikti dalyviams pačias naujausias įtakos klientams metodikas. Išmokti tinkamai naudoti IT technologijas pardavimuose. Išmokti prisitaikyti prie kintančių įpročių ir realiai padidinti pardavimus.

Mokymų formatas – Paruoštų video situacijų analizė, praktiniai darbai su tikrais klientais, diskusijos. Mokymuose intensyviai naudojamos technologinės naujovės. Dalyviai turi su savimi turėti išmaniuosius telefonus arba kompiuterius.

Dalyviai – Pardavimo vadovai, pardavimų vadybininkai, norintys naudoti pačius moderniausius pardavimo metodus ir suprasti esminius XXI a. pardavimo niuansus.

Konsultantas – Dainius Navikas

Vieta – Vilnius, Žalgirio g. 90

Kaina – 780 Eur (be PVM) dalyviui – į kainą įskaičiuota padalomoji medžiaga, kavos pertraukėlės, pietūs, konsultacija po kurso.

Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt

Turinys

Esminiai klientų pirkimo pokyčiai XXI a.
Skaitmeninės rinkos ir atskirų sektorių brandos įtaka pardavimams
Pardavimų situacija kliento akimis – kliento pirkimo kelionė
Klientų poreikio prigimtis ir klientų elgsenos ypatumai, darant pasirinkimus:

  • Priverstiniu būdu atsiradęs poreikis;
  • Planuotas poreikis;
  • Išprovokuotas poreikis.

Pasiruošimas susitikimui su klientu

  • Kokios informacijos reikia ir kaip ją gauti? (Linked‘In, Google, You Tube…);
  • 4S pasiruošimo algoritmas (Situacija, Siekiai / Tikslai, Scenarijus, Svarbios priemonės).

Face 2 Face susitikimo struktūra XXI a.

  • TTT Prisistatymas (Tikslas, Turinys, Trukmė);
  • Situacijos diagnozė – kliento pirkimo branda, pirkimo kelionė, kliento autonomija ir preferencijos / lojalumas;
  • Poreikių paieška – kaip pasinaudoti informacija internete, kad neišnaudotum klausimų kredito limito susitikimo metu?
  • 3D argumentacija – „Storry telling“, racionalūs argumentai, į santykius orientuoti argumentai;
  • Užbaigimas („Closing“) – kaip „priversti“ klientą įsipareigoti?

Savianalizė

  • Klausimynas skirtas dalyvių pardavimų kompetencijos įvertinimui;
  • Dalyvių pastūmėjimas keistis ir naudoti gautas žinias praktikoje.

3rd Millennium Sales kurso rezultatai:

  • Naujų pardavimo įgūdžių naudojimas praktikoje;
  • IT technologijų naudojimas pardavimuose;
  • Socialinių tinklų pagalba, parduodant sprendimus.