Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Tikslas – Supažindinti dalyvius su esminiais konfliktų sprendimo metodais.
Mokymų formatas – Kurso metu teorinė medžiaga yra derinama su individualiomis ir grupinėmis užduotimis. Vyksta video treniruotės, diskusijos, situacijų sprendimas, pildomi asmenybių testai.
Dalyviai – Kursas skirtas tiems, kuriems tenka nagrinėti skundus ir spręsti su klientais susijusias problemas.
Konsultantas – Julija Jocienė
Vieta – Vilnius
Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt
Turinys
![](https://mercuri.net/img-srv/UY9h9toCdODj0w2zg2Pcb2Q8rWrZqfKKEnqaJozXTXM/resizing_type:auto/width:862/height:1024/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI1LzIwMjMvMTAvdG9wMjBfZXZlcmdyZWVuX2NteWstODYyeDEwMjQuanBn.jpg)
Įmonės veiksmai tenkinant kliento poreikius ir skatinant pakartotinį pirkimą
- Kliento sprendimas bendradarbiauti
- Įmonės bendradarbiavimo su klientu eiga
- Kertinės aptarnavimo situacijos
Kaip spręsti konfliktus
- Kaip nuspėti bręstantį nepasitenkinimą?
- Kaip pasiruošti galimam konfliktui?
Jūsų asmeninis elgesys konfliktinėje situacijoje
- Kaip sukurti pozityvią atmosferą?
- Kaip pateikti pasiūlymą ir gauti pritarimą?
- Kaip priimti kritiką?
Pagalbinės priemonės konfliktinių situacijų metu
- Psichologiniai darbo su klientais aspektai
- Aktyvus klausymas – viena problemų sprendimo priemonių
- Klausimų panaudojimas konfliktinių situacijų metu
- Kaip pasitikėti savimi ir būti įtaigiam?
Asmeninių veiksmų planas
REGISTRACIJA Į MOKYMUS
![](https://mercuri.lt/wp-content/uploads/sites/25/2021/06/radek-grzybowski-dunnqe0fcfy-unsplash_carousel-1024x495.jpg)