Ar Jūs tikrai žinote kas svarbu Jūsų klientams?
Kas yra MI-CARE™?
MI-CARE™ yra mokslinių tyrimų įrankis, skirtas išsiaiškinti klientų požiūrį į Jūsų organizaciją. Šis tyrimas yra tiksli Jūsų klientų požiūrio analizė, palyginimas su Jūsų strategija, misija ir tikslais. Tikslus Jūsų santykių su klientais apibūdinimas bei veiksmai juos vystant ir palaikant. Tai klientų pasitenkinimo ir lojalumo įvertinimas, stipriosios ir silpnosios pusės bei reikiamų pakeitimų numatymas siekiant kompanijos tikslų rinkoje.
MI-CARE™ pirmiausia yra internetinis įrankis, tačiau gali būti integruotas su Jūsų verslui tinkamu komunikacijos tipu. Keturios pagrindinės tikslinės sritys, kurias nagrinėja tyrimas yra nukreiptos į produktą, pardavimo santykius, klientų aptarnavimą ir palyginimą su konkurentais. Kadangi šis įrankis pasižymi lankstumu, galima derinti ir kitas sritis priklausomai nuo Jūsų verslo poreikių.
MI-CARE™ leidžia palyginti ir diferencijuoti gautus duomenis iš skirtingų šalių, pardavimo komandų, produktų, galutinių vartotojų ir platintojų. Svarbiausias tyrimo tikslas yra atrasti kertines vietas, kurias tobulinant išryškėtų didžiausia nauda organizacijai.
MI-CARE™ analizė leidžia
- Pagerinti paslaugas, kurias teikiate savo klientams
- Pagerinti santykius su klientais bei juos išlaikyti
- Sutelkti išteklius srityse, kurios daro didžiausią įtaką įmonės rezultatams
- Ugdyti savo darbuotojus tose srityse, kurios turi tiesioginę įtaką klientui
- Palyginti Jūsų įmonę su konkurentais
- Derinti darbuotojų sugebėjimus prie klientų lūkesčių
Kodėl verta rinktis MI-CARE™?
MI-CARE™ yra Mercuri International suteikiamų analitinių priemonių dalis. Turėdami daugiau nei 50 metų patirtį tobulinant organizacijų pardavimo procesus, Mercuri International yra pasirengę suteikti Jums rekomendacijas, paremtas iš Jūsų klientų surinkta informacija.
Mes turime biurus daugiau nei 50 šalyse, patirtį, pajėgumus ir žinias, atlikti tyrimus keliomis kalbomis ir pateikti sprendimus tarptautiniu mastu.
Mercuri International orientuojasi į Jūsų pardavimų rezultatų gerinimą. MI-CARE™ bus pritaikytas prie Jūsų verslo poreikių, siekiant užtikrinti didžiausią poveikį. Rezultatai analizuojami mūsų specialistų komandos ir įvertinami atsižvelgiant į panašaus tipo organizacijas Jūsų sektoriuje. Mūsų komanda turi didelę patirtį darant vertinimus, rekomenduojant sprendimus ir numatomų veiksmų eigą. Ieškant sričių, kurias reikia tobulinti, svarbiausia prisiminti, kad problemų šaknys ne visada yra akivaizdžiai matomos.
Jūs investuosite savo resursus į kritines sritis, kurios išskirs ir suteiks pranašumą prieš Jūsų konkurentus. Galėsite koncentruoti dėmesį į klientams svarbias sritis, kurios pagerins aptarnavimą ir produktus ar paslaugas, kurias teikiate savo klientams. Tai padidins klientų lojalumą, geresnį svarbių klientų supratimą bei leis tapti efektyvia ir į klientą orientuota organizacija.
Rezultatai
MI-CARE™ suteiks Jums išsamią ataskaitą, kurioje bus matomi procesai ir žinios būtinos tobulinant esamą situaciją, norint pasiekti konkurencinį pranašumą. MI-CARE™ ne tik parodys Jums svarbias sritis, kurios turi būti pagerintos, bet ir suteiks Jums aiškų vaizdą kur yra švaistomi resursai – sritis, kuriose esate geri, tačiau kurios nėra svarbios klientui.
Klientai į raginimą atlikti apklausą atsako nuo 15% iki 35%, kas yra kur kas daugiau nei rinkos vidurkis visose apklausų tipuose. Toks rezultatas pasiekiamas įtraukiant apklausiamus klientus į visą apklausos procesą (prieš ir po atlikimo). Mes ne tik apklausiame Jūsų klientus, bet ir išsiaiškiname koks kliento požiūris į Jūsų įmonę. Ką jie mano apie Jūsų įmonę? Kokia patirtį turi naudojantis Jūsų paslaugomis ar produktais? Tai suteiks Jums progą pažvelgti į Jūsų ir klientų požiūrio skirtumus.
Kai kuriais atvejais pokyčiai gali būti vykdomi palaipsniui, tačiau pokyčiai leis išlaikyti Jūsų klientą, patiriant itin mažas išlaidas.
Norėdami sužinoti daugiau susisiekite:
+370 5 263 6868
vilnius@mercuri.lt