Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Tikslas – Supažindinti dalyvius su rezultatyvaus pardavimo modeliais, paskatinti aktyvumą, asmeninės įtakos naudojimą, pasikeitus daugumos klientų elgsenai ir pasiekti užsibrėžtus pardavimo rezultatus. Išmokinti parduoti klientams, kurie yra patenkinti konkurentų produktais ar paslaugomis.
Mokymų formatas – Kurso metu teorinė medžiaga yra derinama su individualiomis ir grupinėmis užduotimis. Modeliuojamos įvairios situacijos, kurių metu dalyviai analizuoja savo elgesį ir tobulina įgūdžius.
Dalyviai – Kursas skirtas darbuotojams, parduodantiems prekes, paslaugas ar idėjas įtemptoje konkurentinėje aplinkoje. Siekiantiems pakeisti kliento nuomonę apie savo produktą ar paslaugą.
Konsultantas – Dainius Navikas
Vieta – Vilnius
Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt
Turinys
Pateikiami modeliai
- Diferencinio pardavimo modelis
- Pasitikėjimo savimi modelis
- Atkaklaus/asertyvaus pardavimo modelis
- Iniciatyvos išlaikymo modelis – APPEAL
- Derybos dėl kainos
Praktiniai užsiėmimai
- Konkretaus kliento psichologinio portreto nustatymas
- Konkretaus kliento išsamus situacijos suvokimas ir įvardinimas
- Savo asmeninio elgesio tipo nustatymas
- Savo asmeninės charizmos naudojimas pardavimo metu
- Savo, kaip vadybininko, kompetencijos nustatymas
- Pardavimo situacijų imitavimas
Pritaikymas savo darbe
- Konkretus komercinis pasiūlymas, su kuriuo reikia eiti pas klientą
- Nustatyti/įvardinti motyvai, kurie lemia konkretaus Jūsų kliento sprendimus
- Padidėjęs pasitikėjimas savimi
- Konkretus planas, kaip parduoti „sunkiems“ klientams
- Konkretaus produkto/paslaugos argumentų banko sudarymas
- Konkretaus produkto/paslaugos prieštaravimų įveikimo banko sudarymas