Mercuri International
Mūsų sėkmė priklauso nuo kruopščiai atrinktų ekspertų ir stiprių įmonės vertybių, derinamų su aiškia misija. Mūsų pasiekimai tiesiogiai susiję su mūsų klientų rezultatais. Šis bendradarbiavimas kuria vertę pasaulio mastu ir Lietuvoje.
Nuolatinio augimo ir ištikimų klientų dėka Mercuri grupė įsitvirtino kaip pirmaujanti pasaulyje pardavimo konsultacijų ir rezultatų gerinimo įmonė.
Mūsų vertybės
Nors esame kultūriškai labai skirtingų komandų ir klientų tarptautinė įmonė, remiamės bendromis vertybėmis, kurios yra mūsų tarpasmeninio ir išorinio bendravimo bei elgesio pagrindas. Mūsų vertybės:
- Result oriented – Orientacija į rezultatą
- Excellence in sales – Meistriškumas pardavimuose
- Ability to change – Gebėjimas keistis
- Collaboration – Bendradarbiavimas
- Honesty and integrity – Atvirumas ir sąžiningumas
Mūsų tikslas – ne tik kalbėti, bet gyventi REACH vertybėmis.
Mūsų istorija
Kai septintajame dešimtmetyje Švedijos pramonininkas Kurtas Abrahamsonas įkūrė „Mercuri International“, jį motyvavo tvirtas siekis įgalinti organizacijas įgyvendinti jų strategiją. Bendrovė buvo įkurta kartu su Heinzu Goldmanu iš Goldmano instituto. Mercuri International orientuotų į rezultatus metodų sėkmė pavertė šią iš pradžių Skandinavijos pardavimų mokymo bendrovę pasauline žaidėja, kokia ji yra šiandien.
„Mercuri International“ sėkmė yra tiesioginis mūsų pasirinktų ekspertų darbo rezultatas kartu su stipriomis vertybėmis ir misija.
Mūsų laimėjimai yra greta mūsų klientų pasiekimų. Būtent tai daro mus pagrindiniu žaidėju pasaulyje ir Lietuvoje.
Nuo 1997 m. Mercuri priklauso Švedijos investicinei bendrovei Bure s.a. Nuolatinio augimo ir plėtros dėka „Mercuri Group“ įsitvirtino kaip pirmaujanti pardavimų konsultavimo ir rezultatų gerinimo įmonė pasaulyje.