Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.
Tikslas – Didinti darbo efektyvumą, dirbant su ypač svarbiais klientais, individualiai paruošti veiklos planus darbui su konkrečiais, kurso dalyvių pasirinktais, svarbiausiais klientais, tobulinti savo veiklą.
Mokymų formatas – Pateikiama teorinė medžiaga, analizuojamas darbas su svarbiausiais klientais, paruošiamas tolimesnės veiklos planas. Programą sudaro du etapai, į kuriuos įeina namų užduotys – darbo su konkrečiu svarbiu klientu planas.
Dalyviai – Kursas skirtas pardavėjams, bendraujantiems su stambiais ar įmonei ypatingai svarbiais klientais (VIP’ais arba Key Accounts), todėl kviečiame įmonių darbuotojus, kuriems yra svarbus ilgalaikis, tikslingas, konkretus ir rezultatyvus darbas šioje srityje.
Konsultantas – Marius Katilius
Vieta – Vilnius, Žalgirio g. 90
Registracija į mokymus el. paštu vilnius@mercuri.lt
Turinys
- VIP klientų vadyba, rinkos tendencijos
- Darbo su VIP klientais esminiai skirtumai
- Mercuri darbo su VIP sistema: operatyvinis ir korporatyvinis lygmenys
- Kas „VIP“ paverčia VIP: kriterijai ir vertinimas
- VIP klientų strategijos įvertinimas
- 8 esminės VIP klientų informacijos sritys ir jos gavimo šaltiniai
- Sprendimo priėmimo procesas
- Organogramos analizė
- Ilgalaikio plano sudarymas
- Tikslai santykiuose, jų įvertinimas
- VIP klientų poreikių analizė
- Individualių ir tipinių sprendimų palyginimas
- Darbui su VIP klientais būtinos kompetencijos
- Individualus ir komandinis darbas su VIP klientu
- Skirtingi darbo su VIP klientu vadybos metodai: centralizuotas, platusis, osmosinis
- Darbo su VIP sėkmės matavimas
- Asmeninio darbo tobulinimas