Pardavimo galimybių išnaudojimas

Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.

Tikslas – Išmokti atidžiau įvertinti ir efektyviau išnaudoti atsirandančias pardavimo galimybes, pritaikyti konkrečias pardavimo taktikas, atitinkančias darbo su klientais situacijas, ir taip pasiekti didesnį laimėtų sutarčių skaičių.

Mokymų formatas – Simuliacija – imitacinis stalo žaidimas, individualūs ir grupiniai darbai bei diskusijos.

Dalyviai – Pardavimo vadovai ir vadybininkai, kurie priima sprendimus, su kuriomis pardavimo galimybėmis dirbti, pasirenka pardavimo metodus, rengia pasiūlymus ir juos pristato atsakingiems kliento atstovams.

Konsultantas – Marius Katilius

Vieta – Vilnius, Žalgirio g. 90

Turinys


 Pardavimo galimybių įvertinimas

  • Pagrindinės informacijos surinkimas
  • Galimybės realumo įvertinimas
  • Galimybės patrauklumo įvertinimas, atsižvelgiant į pardavimo strategiją
  • Laimėjimo tikimybės įvertinimas

Sprendimo strategijos pasirinkimas

  • 6 pardavimo situacijos
  • Poreikio pardavimas ir sprendimo pardavimas
  • Pagrindinės pardavimo taktikos
  • Esminiai teisingo sprendimo kriterijai

Sprendimą priimančių žmonių grupės analizė

  • SPŽG identifikavimas
  • Rolių identifikavimas SETUP metodu
  • Asmenų įtakos sprendimui įvertinimas
  • Asmenų požiūrio į pasiūlymą įvertinimas
  • Bendravimo su SPŽG strategija
  • Objektyvūs ir subjektyvūs pasirinkimo kriterijai, lemiantys sprendimą

Sprendimo pristatymas

  • Tipinės klaidos, pristatant pasiūlymą
  • Stipri pristatymo pradžia ir pabaiga
  • Pasiūlymo vertės atskleidimas
  • Pristatymo struktūra, atsižvelgiant į pasirinktą pardavimo taktiką
  • Pristatymo formos ir turinio suderinimas

Asmeninis idėjų bankas

Veiksmų planas darbui su dalyvių pasirinktu klientu.