Konsultacinis pardavimas

Mokymų trukmė – 2 dienos – 18 ak. val.

Tikslas – Supažindinti Jūsų pardavimo ekspertus ir vadovus su konsultacinio pardavimo metodu ir praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kur ir kada galima naudoti šį metodą. Taip pat įvardinti ir patobulinti esminius vadybininkų ir vadovų įgūdžius, naudojant konsultacinį pardavimą.

Mokymų formatas – Mokymus apima teorinė medžiaga, derinama su indvidualiomis ir grupinėmis užduotimis.

Dalyviai – Pardavimo vadybininkai arba vadovai, kurie pardavinėja didesnius projektus ir bendrauja su klientų įmonių vadovais. Kviečiame tuos, kurie turi ne tik poreikį, bet ir vidinę motyvaciją tobulėti kaip “TOP LEVEL” pardavėjai.

Konsultantas – Dainius Navikas

Turinys


Įvadas ir tikslai

Vertės kūrimas. Pasitikėjimas ir įtaigumas

  • 2 aspektai, racionalumas – subjektyvumas
  • Kaip užsitarnauti pasitikėjimą ir efektyviau daryti įtaką konsultacinio pardavimo situacijose
  • Prieš mokymus atlikto testo vertinimas ir atsakymai

Kliento tikslai ir siekiai

  • Kokie yra pagrindiniai kliento siekiai (ambicijos)
  • Praktinė situacija (Case study)

Diferencinis pardavimų modelis (“Differentiated selling™”)

  • Profesionalios konsultacinio pardavimo technikos atradimas
  • Praktiniai užsiėmimai

Pasiruošimas konsultaciniam pardavimui

  • Unikalaus pardavimo pasiūlymo suformulavimas ir pateikimas
  • Pasiūlymo pristatymo technika
  • Įtaigumo ir pasitikėjimo savimi parodymas

Greito kliento apsisprendimo svarba

  • Efektyvūs ir praktiški kliento apsisprendimo skatinimo metodai ir pavyzdžiai.