Mokymai skirti tiems, kurie nori išmokti:
- Dirbti pagal aiškius prioritetus ir nesiblaškyti pasirenkant klientus;
- Užmegzti ir išlaikyti pasitikėjimu grįstus santykius su partneriais;
- Profesionaliai valdyti pokalbį ir daryti įtaką klientams;
- Argumentuoti taip, kad nekiltų prieštaravimų dėl kainos;
- Išnaudoti pardavimo galimybes ir realiai padidinti pardavimų rezultatus.
Praktinio seminaro temos:
- Asmeninė pardavėjo atsakomybė ir galimybių matymas;
- Kaip tapti kliento partneriu, o ne produkto siūlytoju?
- Profesionalus pokalbio valdymas ir įtaka klientui;
- Kaip naudoti socialines platformas ruošiantis susitikimui?
- Pokalbis telefonu: ką parduoti – sprendimą ar susitikimą?
- Kaip išsikovoti kliento pasitikėjimą ir padaryti tinkamą pirmą įspūdį?
- Kaip suprasti kliento verslą, procesus ir surasti tikrus poreikius?
- Kaip parduoti sprendimą ir derėtis dėl kainos?
- Kada spausti, kada – atsitraukti? Ir kaip uždaryti pardavimą?
- Asmeninis tobulėjimas: nuo noro atsiradimo iki įgūdžių įtvirtinimo.
Dalyvių atsiliepimai po mokymų:
* Daug naujų žinių ir praktikos. Supratau, kad anksčiau nieko nežinojau apie pardavimus.
* Įgijau praktinių žinių, ypač apie kainos pateikimą.
* Puikios idėjos pardavimų tobulinimui!
* Daug idėjų, kaip tobulinti pardavimų įgūdžius.
* Sužinojau, kaip daryti aktyvius pardavimus, įgijau pasitikėjimo savimi.
* Daug praktinių pavyzdžių.
* Savęs pamatymas kitu kampu.
* Tikrai praplėtė akiratį, padėjo susidėlioti mintis, kaip elgtis.
* Daug sužinojau apie psichologinį bendravimą su žmonėmis.
* Patiko idėja, kad geras klausimas visada turės atsakymą.
Mokymų formatas – 70% praktikos ir 30% teorijos ir diskusijų.
Konsultantas – Marius Katilius