ProSales Tyrimai


B2B pardavimų švyturys

ProSales yra Mercuri International dalis. Remdamiesi mūsų tyrimais padedame vadovams ir įmonėms kurti tvarų ir nuoseklų augimą. Nuo 2000 m. ProSales tyrimai, bendradarbiaujant su pirmaujančiomis tarptautinėmis įmonėmis, išplėtė pardavimų meistriškumo ribas.

  • Mes tiriame naujus B2B pardavimų bei rinkodaros reiškinius, o savo įžvalgomis dalinamės su bendruomenės nariais įvairiais formatais.
  • Esame B2B pardavimų ir rinkodaros moksliukai, kurių aistra yra dalintis įžvalgomis, įgytomis įtraukiant klientus ir vykdant tyrimų projektus.
  • Mes nuolatos vykdome nepriklausomus ir bendradarbiaujančius tyrimus, susijusius su B2B pardavimų bei rinkodaros fenomenais.

Paskaita

Ar Jums reikalingas maistas protui? Ar, esant ribotiems laiko resursams, turite įtraukti ir mobilizuoti didelę grupę? Tuomet mūsų įkvepiantys lektoriai ir užsiėmimai yra tai, ko reikia! (Prieinama anglų ir švedų kalbomis). Skaityti daugiau

Įžvalgos

Skaitmenizacija, elektroninė prekyba, pirkimo funkcijos. Tai tik kelios B2B pardavimų ir rinkodaros sritys, kurias ištyrėme per pastaruosius metus. Daugelio jų rezultatus galite rasti čia. Skaityti daugiau

Tendencijos

Gaukite naujausias įžvalgas – Užsiprenumeruokite naujienlaiškį

Įrankiai

Faktai ir sprendimų palaikymas, reikalingas B2B pardavimamų ir rinkodaros skaitmenizavimui – ataskaitos, pristatymai, video ir šablonai. Skaityti daugiau

t